FORENINGSPORTAL Foreninger i Askøy

ITP Vestland

«Teknologi skal gi mer frihet og flere muligheter, ikke økt kontroll og overvåkning«

Uten nye folk og nye tanker blir det ingen endringer. Vi ønsker å gjøre politikk i Norge mer tilgjengelig for folk flest, styrke individuelle rettigheter og tilrettelegge for et mer rettferdig samfunn for alle.

Er dere på venstre- eller høyresiden?

Vi er blokkuavhengige. Vi begrenser oss ikke til å tenke venstre eller høyre, rødt eller blått, dette er forvirrende og unødvendige merkelapper. Vi har en balansert ikke-autoritær tilnærming til å løse problemer og utvikle samfunnet sammen til beste for alle. Vi samarbeider godt med andre som deler vårt demokratiske humanistiske grunnsyn.

Hva står dere for?

Vi jobber for fri deling av kultur og kunnskap, ytringsfrihet, teknologisk innovasjon, ansvarlig fredelig utvikling, og vern om rettigheter. Vi kjemper mot korrupsjon, ødeleggelse av natur og miljø, rasisme og vold, samt alle aspekter av kontroll- og overvåkningssamfunnet. Vi ønsker mer makt til folket, og mindre til byråkrati og privilegert elite.

Hvorfor kaste bort en stemme på dere?

Ingen stemmer er bortkastet, hver eneste stemmer gir oss og deg mer innflytelse. Dersom ingen stemmer på andre enn etablerte aktører blir det bare mer etablert politikk.

99165147 / 99165147

olav@itpartiet.no