FORENINGSPORTAL Foreninger i Askøy

Jamaskøy

Hovedmålet til Jamaskøy er frivillig organisasjon som har et mål om å fremme musikk og musikere med tilknytning til Askøy, og å skape et tettere musikkmiljø på øyen vår. Dette prøver vi å gjøre via kulturarrangementer, konserter, prosjekter, nettsider/sosiale medier og samarbeid med andre lokale aktører, både frivillige lag og organisasjoner, så vel som næringslivet der det faller seg naturlig. Vi har i all hovedsak arrangementer/prosjekter for voksne og ungdommer. Men enkelte arrangementer er også for barn/familie og godt voksne.

Samtidig som vi gjør noe for musikkmiljøet, skaper vi også på samme tid kulturelle opplevelser og sosiale møteplasser for innbyggerne på Askøy. Vi ønsker å skape en kultur for samarbeid blant musikere, uavhengig av alder, kjønn, sjanger, omgangskrets og tilholdssted, i tillegg til å skape en kultur for samarbeid på tvers av interesser og miljø ved å inkludere lokale lag, organisasjoner, næringsliv, frivillige og andre aktører.

For å gjøre dette arbeidet trenger vi frivillige til ulike oppgaver. Man må selvsagt være over 18 år for å hjelpe på arrangement for voksne, men vi har også egne ungdomsarrangementer hvor vi trenger frivillig ungdom. Du bestemmer selv hvor mye du vil vil/kan bidra - vi er takknemlig for ALL hjelp og støtte. Finn ut mer om konkrete arbeidsoppgaver, og hvordan du registrerer deg som frivillig på DETTE SKJEMAET.

Følg oss på Facebook, Instagram og YouTube for hyppigere oppdateringer, nyheter, bilder og videoer.

Fritidsaktiviteter

Vipps-nummer

Kategori

Stikkord